CautareCautareLista membrilorLista membrilor Pagina de start a forumului Chicbebe Grupuri de utilizatoriGrupuri de utilizatori
InregistrareInregistrare
ProfilProfil
Mesaje privateMesaje private
AutentificareAutentificare
Nu ramaneti indiferenti, haideti sa-i ajutam!

Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Chicbebe -> Daca puteti sa ajutati...
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
flada
Vizitator

MesajTrimis: Mar 28 03 2006, 1:55 pm    Titlul subiectului: Nu ramaneti indiferenti, haideti sa-i ajutam! Raspunde cu citat (quote)

probabil sunt singura de p-aici care n-are copii,uneori cred ca am 16...
lucrez ca voluntar la o casa de copii din Domnesti-Ilfov,si imi doresc din tot sufletul sa-i ajut pe acei micuti, asadar am apelat la voi,la toate mamicile care mai gasiti prin dulapuri lucrusoare si jucarii,fiecare ce are si ce poate ca sa le oferim acestor copii un "Paste fericit",sa facem in asa fel incat Iepurasul sa nu-i uite din nou...pentru ca nu merita,sunt copii foarte buni,inteligenti care nu stiu ce-i egoismul ...
Sunt copilasi intre 3-14 ani...
Va rog frumos daca ati putea sa le acordati un ajutor in masura posibilitatilor dumneavoastra:produse alimentare,imbracaminte,materiale de igiena,rechizite scolare,orice...
Sus
fluffy
Moderator
Moderator

Data inscrierii: 04/03/2004

MesajTrimis: Mar 28 03 2006, 2:36 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Un gest minunat, de un altruism si o noblete sufleteasca remarcabile! Felicitari flada!

Am modificat titlul anuntului, pentru a fi in ton cu subiectul sau.

Fetelor, haideti sa-i ajutam si noi!

Lachitza mea

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rbkalexandru
Parinte efervescent
Parinte efervescent

Data inscrierii: 06/02/2006

MesajTrimis: Mar 28 03 2006, 3:28 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)