| Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
| Autor |
Mesaj |
flada Vizitator
|
Trimis: Mar 28 03 2006, 1:55 pm Titlul subiectului: Nu ramaneti indiferenti, haideti sa-i ajutam! |
|
|
probabil sunt singura de p-aici care n-are copii,uneori cred ca am 16...
lucrez ca voluntar la o casa de copii din Domnesti-Ilfov,si imi doresc din tot sufletul sa-i ajut pe acei micuti, asadar am apelat la voi,la toate mamicile care mai gasiti prin dulapuri lucrusoare si jucarii,fiecare ce are si ce poate ca sa le oferim acestor copii un "Paste fericit",sa facem in asa fel incat Iepurasul sa nu-i uite din nou...pentru ca nu merita,sunt copii foarte buni,inteligenti care nu stiu ce-i egoismul ...
Sunt copilasi intre 3-14 ani...
Va rog frumos daca ati putea sa le acordati un ajutor in masura posibilitatilor dumneavoastra:produse alimentare,imbracaminte,materiale de igiena,rechizite scolare,orice... |
|
| Sus |
|
 |
fluffy Moderator

Data inscrierii: 04/03/2004 Mesaje: 4217 Locatie: Iasi
|
Trimis: Mar 28 03 2006, 2:36 pm Titlul subiectului: |
|
|
Un gest minunat, de un altruism si o noblete sufleteasca remarcabile! Felicitari flada!
Am modificat titlul anuntului, pentru a fi in ton cu subiectul sau.
Fetelor, haideti sa-i ajutam si noi! _________________ Cand altii te cred fericit si tu crezi ca nu esti, ia-te dupa ei! (Raymond Ruyer)
Lachitza mea
 |
|
| Sus |
|
 |
rbkalexandru Parinte efervescent

Data inscrierii: 06/02/2006 Mesaje: 355 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 03 2006, 3:28 pm Titlul subiectului: |
|
|
Daca se poate o adresa exacta sau cum se poate ajunge la casa de copii din Domnesti Ilfov, ar fi foarte util tuturor celor care pot si vor sa vina in sprijinul acelor copii!
Flada, posteaza pe forum adresa si cum se poate ajunge la casa de copii si daca nu este voie, trimite-mi mie, te rog, pe privat! |
|
| Sus |
|
 |
Marinutza Moderator

Data inscrierii: 27/06/2005 Mesaje: 582 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 03 2006, 4:27 pm Titlul subiectului: |
|
|